پرسش و پاسخ‌هایی در مورد استفاده از اینستاگرام وکاربردهای آن
نوشته شده توسط : mina

پرسش و پاسخ‌هایی در مورد استفاده از اینستاگرام وکاربردهای آن

اینستاگرام یکی از پرکاربردترین و پر استفاده ترین اپلیکیشن های شبکه مجازی می باشد که امروزه همه ی کسانی را که می شناسیم در اینستاگرام یک اکانت را برای خود ایجاد کرده است. یکی دیگر روش های افزایش فالور، خرید فالوور ایرانی است.  برخی از افراد برای کسب و کار خود این اکانت ها را فعال می کنند. اما در نظر داشته باشید که شما باید با تولید محتوا و قوانین و تنظیم اینستاگرام آشنا باشید تا بتوانید به خوبی از طریق پیج اینستاگرام خود محصولی را به فروش برسانید و یا تفکر و ایده های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید‌. در این متن قصد داریم تا برخی از سوال های رایج درباره اینستاگرام‌ را برای شما قرار می دهیم تا بتوانید شما به راحتی از اینستاگرام جهت رونق کسب و کار خود بهره‌مند شوید.

کامنت های اینستاگرام را چگونه فیلتر کنیم؟

پرسش و پاسخ‌هایی در مورد استفاده از اینستاگرام – یکی از امکاناتی که برنامه اینستاگرام در اختیار کاربران قرار داده است این است که می‌توانند کامنت های دریافتی را فیلتر کنند اگر میخواهید کامنت های دریافتی را فیلتر کنید ما در ادامه به شما آموزش خواهیم داد.

برای غیر فعال کردن تماس های دریافتی به بخش پروفایل اکانت خود بروید و گزینه Comments را انتخاب کنید.

با فعال کردن گزینه Hide lnappropriate Comments شما می توانید با فعال کردن این گزینه کامنت های دریافتی را فیلتر نمائید .در نظر داشته باشید که این گزینه به صورت اتوماتیک عبارات پیشرفت توسط اینستاگرام تعریف می‌شود فیلتر می شود اگر شما به عبارت دیگر مورد نظر خود دارید می توانید توسط گزینه Custom Keywords عبارت مورد نظر خود را اضافه کرده تا فیلتر شود و در آخر گزینه Done را بزنید تا تمامی تغییرات ذخیره شود.

شما با انجام این مراحل می توانید کامنت های اینستاگرام را فیلتر نمایید اما به محض اینکه این گزینه را غیرفعال کنید تمامی کامنت هایی که گذاشته شده را به حالت اصلی بازگشته و قابل نمایش می باشد.

اگر درخواست موافقت کاربری را به اشتباه اینستاگرام قبول کردیم چه اقدامی انجام دهیم؟

شما می توانید به پروفایل شخص مورد نظر بروید و وی را بلاک کنید در نظر داشته باشید که پس از بلاک کردن فرد مورد نظر هیچ گونه اعلام یا نوتیفیکیشنی از اکانت شما دریافت نخواهد کرد.

کلام آخر

فالورسیتی سایتی آموزشی است که تلاش دارد کار با اینستاگرام را برای شما آسان نماید. در صورت نیاز به راهنمایی در مورد فعالیت در اینستاگرام و همچنینخرید فالوور ارزان بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 خرید فالوور





:: برچسب‌ها: خرید فالوور تضمینی ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: